Byebye summer!

Nu är min sommar slut , dags att börja plugga igen , har faktist saknat skolan men samt är ledsen att inte ha mer lov.:(
Har beställt hem en egen ipod nu , känns bra at sluta låna syrrans .
Som fyller år idag!=) gjorde en tårta till henne , skitgod va den:D
Har inga bilder för har inte orkat skicka min data på lagning , gör det efter Ramadan:)
Saknar mina kusiner faktist , hade askul när de va här:(
Men ska nog träffa sedan i vinter.
Skolan imon så ska packa väskan , spårvagnskort o nycklar:) viktigaste , tappar alltid bort de:(
Ska dusha o platta mitt hår sedan välja kläder:) har ingen bra höst jacka så ska ta kavaj tror jag .
Kläder spelar ingen roll för mej o jag ångrar att jag ens brydde mej förra året .
Jippi skola ! saknar inte matte men saknar svenska o eng , det va roliga lektioner:)
Måste sluta blogga en viss tid för har annat att göra , sitter knappt på datan längre men aa.

Hoppas ni har haft en kul sommarlov o jag hoppas vi hörs snart♥

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-25 @ 08:23:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0