Skön dag..

Lång dag fast sofination xD
haha åkte till bio i kungsportsplatsen , tittade på shrek 3 , cool film!
Sedan gick vi ner till gatan och åt i Condeco uteservering åhh , så god lax har de.
Gick ner till gatan där min morbror parkera sin bil , han fic k böter. hahaha.
Iaf , åt glass på Avenyn , det var massa människor som dansade vid fontänen , dem dansade till Khaled - Aicha .
Älskar den låten.

Skön dag o imon ska jag , min syster o Assia (kusin) gå o bada tror jag om det blir bra väder , annars ska vi ut o shoppa tror jag=) Gillar fkt inte shoppa mkt:/
Har tröttnat på göteborgstad o saknar Hollands coola stiler o deras marknad åhh .
Ska sluta babbla , nu ska vi se på film o käka massa onyttigt , fast det gör jag redan:P

Byebye , hoppas ni har en jättebra sommarlov , ska guida mina bästa kusiner genom göteborg=) det blir kul:D
haha , ska till Liseberg på torsdag eller fredag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0