Godmorgon!

för mej. haha alla har redan börjat sin dag o jag har o segar , tittar på grejer från H&M , ska köpa en riktig bra present till min syster:D haha xD det konstiga är att hon fyller år 16 aug o jag tänker på det nu.
Kanske för vi har gäster som sover över hela tiden !
Nä men älskar min kusin  från England , o fan att hon åker på måndag:/ Kommer bli deppad sedan kommer 2 kusiner o 1 moster från Holland , min mormor som jag älskar skulle också komma fast hon åkte till New York iförigår .
Det är kul med släkt tycker jag ! nu när ingen av mina skitungar till kusiner kommer .
Roligare när det är ngn ens ålder eller hur?=)
Det tycker jag iaf.

Bloggar idag för har inget att göra-.- , orka inte gö ngt alls fkt men måste städa lite medans alla är i stan o shoppar !
Ensam hemma  är coolt eller inte.

Min mobil är död , o har ingen anning när jag ska få en ny , troligen inte för jag vill ha annat just nu.
Jag bara babblar o babblar om inget fkt just nu:P
Men ska nog på match idag i sälefjord eller ngt med min bror , ska bli kul!

Det är ganska varmt idag , drar nog på en lång klänning eller ngt o ut!=)


Ha det bra , nu ska jag lyssna på musik o äta B&J-glass:D







Ha en bra dag

Peace&Love/Saida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0