Nya solglasögon!

eller inte , köpte dem i Holland men har aldrig riktig brytt mej om dem=)
Nu är dem mina favoriter xD
Orka inte berätta om mina senaste dagar , fast dem har varit skitroliga!

Ska snart titta på Fame med familia , om bara min syster kan komma tillbaka med superchips o godis jag skickade efter!=)


Hann blogga ganska lite idag med tanke på att alla mina filer är på den datan som är sönder;(
Nu kanske alla min videoklipp o minnen är borta föralltid:(

Idag började faktist inte så bra , fick en dålig nyhet från min syster Dija o gick aldrig till stan för rean typ=)
Men ska dit imon o frölunda torg .
Va försiktig Dija!!!

Ska iaf dra nu o bloggar inte några dar till men thats life.



Peace&Love/Saida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0